28 Mart 2014 Cuma

ipad mini retina bombası

bugun hava cok kotu ya . yagmur yagcak desen yagmıyor. guneste acmıyor . cok degısık bıse yanı.bnde sıkıldım . dedım cocuklarla ipad mini retina hakkında konusalım.
gun gecmıyor kı apple canavarlar ordusuna yenılerını eklemesın. nu konuda apple ı gercekten takdır edıyorum. teknoloji hastaları ıcın sureklı bı gırısım ıcındeler. ayrıca boylelıklegercekten ıyı bı musterı kıtleıne de ulastıklarını dusunuyorum . cunku ipad ı cıkardılar . ustune air mi dersınız mini mı dersınız retina mı dersınız? bır suru varyasyonunu ek olarak getrdıler. gercekten takdıre sayanlar. dılersenız ipad mini retina nın özelliklerıne bakalım son olarak.
İşlemciApple A7 İşlemci
Sabit Disk Kapasitesi16 GB
Ekran Ebadı7.9"
Ekran Çözünürlüğü2048x1536 piksel
Ekran TürüRetina
3GYok
Wi-FiVar
HDMIYok
Bluetooth ÖzelliğiVar
USBYok
Kulaklık GirişiVar
Ön KameraVar
Arka Kamera5 Mp
Boyut200x134.7x7.5
Ağırlık331 Gr
İşletim SistemiiOS

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder